Zakończenie umowy
Termin i miejsce zwrotu pojazdu zostanie uzgodniony z koordynatorem floty w Państwa firmie.
Zwrot pojazdu
Pojazd należy zwrócić umyty i czysty wewnątrz, dzięki czemu będzie możliwa wstępna ocena faktycznego stanu nadwozia.
Ewentualne uwagi dotyczące uszkodzeń samochodu oraz wyposażenia będą zawarte w protokole zwrotu. Zgodność ze stanem faktycznym poświadczają osoba zdająca pojazd wraz z osobą przyjmującą samochód.
Zwracany samochód powinien posiadać wszystkie akcesoria udostępnione przy wydaniu pojazdu lub doposażone przez NFM w trakcie użytkowania, takie jak gaśnica, trójkąt, koło zapasowe, zestaw głośnomówiący, nawigacja przenośna, bagażnik, łańcuchy, nakładki na śruby zabezpieczające koła i in.
Do samochodu należy dołączyć komplet następujących dokumentów - dowód rejestracyjny, ubezpieczenie OC/AC, karta paliwowa, komplet kluczyków wraz z pilotami od alarmu i kartami kodowymi, kod do radia oraz książka serwisowa, instrukcja obsługi i in.
Z samochodu trzeba zabrać rzeczy prywatne.
Mandaty i kary
Wszystkie nieopłacone mandaty i kary zostaną refakturowane na firmę użytkującą pojazd. Do obowiązków użytkownika pojazdu należy terminowe opłacenie wszystkich mandatów i kar nałożonych z powodu złamania przepisów drogowych.
Protokół zwrotu
Ekspertyza techniczna pojazdu tworzona jest na podstawie protokołu zwrotu i oględzin pojazdu dokonanych przez specjalistę NFM. Jest ona podstawą do obciążeń finansowych.
Na wartość rozliczenia mogą mieć wpływ m.in. braki w dokumentacji i wyposażeniu samochodu, uszkodzenia, zakupy dokonane na karty paliwowe, przekroczenie określonego w kontrakcie przebiegu kilometrów.
Twoje dane osobowe zawarte w powyższym/poniższym formularzu będą przetwarzane przez Nivette Fleet Management sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ